Restaurant og kantine
I serveringsbransjen er det mer og mer vanlig med digitale løsninger. Alt fra bestilling til underholdning skjer ofte digitalt. Dagens teknologi har gjort det mulig å koble sammen service og kvalitet i digitale løsninger.
Digital revolusjon for serveringsbransjen
Vi vil gjerne ha effektive opplevelser, så lenge de er gode nok
Flere og flere bruker digitale løsninger, bare de er brukervennlige. Det er nettopp når det gjelder kvalitet at vi Mego kommer inn. For selv om AV-løsninger er en selvfølge for de fleste bedrifter, er det mange som ikke opplever god kvalitet.
-
Design, utsikt og lyd helt på toppen
Summit Bar, på toppen av Radisson BLU Scandinavia er nå nyoppusset med et helt nytt design. Dette er ikke bare et sted der du kan nyte sofistikerte drinker, men også en oase der gjester kan nyte Oslo’s beste utsikt.
-
Hvordan holde gode digitale presentasjoner
Å holde gode digitale presentasjoner kan by på flere utfordringer. De fleste har vel opplevd å være deltaker i Teamsmøter der teknologien ikke spiller på lag – men selv når alt virker som det skal, vil opplevelsen ofte være markant dårligere enn en fysisk presentasjon. Om du selv holder mange presentasjoner, vil du kanskje bekrefte…
-
Et viktig konkurransefortrinn for hotellnæringen
Hvordan kan et konferansehotell være et godt vertskap for hybridmøter, og hvorfor er dette et konkurransefortrinn?
-
BYOD – hva menes med det?
BYOD står for «Bring Your Own Device,» og et BYOD-rom (Bring Your Own Device room) refererer til et møterom eller sted der du kan bruke dine personlige enheter, for eksempel bærbare datamaskiner, nettbrett eller smarttelefoner for å koble til konferanseutstyr som f.eks. en video-bar.
-
Hva er en Videobar?
En videobar er et integrert lyd- og videosystem som er designet for å forbedre møteopplevelsen i konferanserom og andre arbeidsområder. Den fungerer som en alt-i-ett-løsning som tilkobles en skjerm og kombinerer lyd og video i én enhet. Typisk inkluderer en videobar høyttalere, mikrofoner og et kamera, og kobles til en datamaskin.
-
Nå vil vi ha gode digitale møter
Historien har gang på gang vist oss at store, omveltende kriser skaper innovasjon, og kan drastisk endre hvordan hverdagen ser ut «på den andre siden».
Solid kunnskap og riktige løsninger
Vi kjenner og forstår kravene som serveringsbransjen står overfor. Rådgiving og nøye kartlegging av behov er suksessfaktorer for å sikre at riktige løsninger velges.
God formidling avhenger av gode løsninger, og det er helt essensielt å tilby førsteklasses opplevelser gjennom stabile og fleksible løsninger som er enkle å bruke.
Møte- og konferanserom
Når man skal møtes er det viktig å kunne presentere og kommunisere visuelt og oversiktlig. Teknologi, lyd, lys og bilde avgjørende, alt skal virke godt.
Hybride løsninger
Når man skal både fysisk og digitalt samtidig, er det viktig å kunne presentere, engasjere og kommunisere visuelt og oversiktlig for alle som deltar.
Fleksible multisystemer
Når kravet er at digitale møter skal være tilnærmet like bra som å møtes fysisk. Da kreves det ofte mer avanserte løsninger som gir ønsket kvalitet.
Resturant og kantine
Vi vil gjerne ha fornøyde kunder
Mego har omfattende erfaring med design og implementering av skreddersydde løsninger for serveringsbransjen. Vi er en totalleverandør innen lyd, bilde og videokonferanse. Enten det gjelder videokonferanser, infoskjermer, lydsystemer, LED-vegger eller møterom, besitter vi solid kompetanse på ulike løsninger, med fokus på stabilitet og brukervennlighet.
Full oppgradering og flotte resultater!
Vi oppgraderte hele konferanseavdelingen til AV over IP, en løsning som vi har blitt kjempefornøyd med. Skjermene og lydutstyret har blitt en wow-faktor. Vi fikk veldig bra løsninger til en fornuftig pris.
Vidar Odden
Radisson Blu Resort Trysil, Hotelldirektør
Supre løsninger som alltid virker slik de skal!
Når vi møter Mego, er det alltid et møte av mennesker med bred kompetanse, vi liker at de kommer med forslag til innovative og brukervennlige løsninger. Det beste er at systemene våre alltid virker som forventet.
Esben Krogh
Furset Kantine as, Prosjektansvarlig
Personlig service og lønnsomme råd!
Jeg har vært hotelldirektør på flere hoteller og har alltid satt pris på den personlige servicen og den tette oppfølgingen jeg har fått. Jeg får alltid ærlige og gode råd, som gjør det lettere å velge de løsningene som passer best for oss.
Olav Brommeland
Radisson Blu Hotel Alna, General Manager